Meer trainingen

  1. Wat heeft jouw organisatie nodig voor de toekomst?

  2. Wat hebben jullie medewerkers nu nodig?

Het geven van trainingen is een vak. Voor onze trainers is het hun professie. Hieronder een overzicht van extra thema’s waar De Training Company en de trainers ook veel ervaring mee hebben. De trainingen worden toegespitst op de actualiteit binnen de organisatie en worden gegeven als workshop, training of kortdurende opleiding. Naast de kerntrainingen genoemd onder Mens, Organisatie en Communicatie hieronder een inkijkje in trainingen die we ook verzorgen.

Extra trainingen die onze trainers ook geven

Timemanagement

Eigenlijk bestaat timemanagement niet. Het is niet mogelijk tijd te managen door deze bijv. sneller of langzamer te laten verlopen of een voorschot te nemen op de tijd die komen gaat. In deze training gaat u ook niet leren om tijd te managen. Wat u wel gaat leren is om te managen wat u in de tijd wilt gaan doen en welk gedrag daarbij van u/jou voor nodig is.

Collegiale intervisie

Collegiale intervisie is gericht op het professionaliseren van de deelnemers door te reflecteren op hun handelen met als resultaat een ruimer inzicht in de achtergronden en beweegredenen welke hebben geleidt tot dit gedrag. Tevens krijgt men inzichten en handvatten waardoor de zelfsturing wordt vergroot en resultaten kunnen worden verbeterd.

Social media en contentmarketing

Hoe kunnen platforms als Facebook, Twitter en WhatsApp bijdragen aan de zakelijke doelstellingen van uw organisatie? Hoe maakt en verspreidt u digitale content waar uw klanten blij van worden? Leer de fijne kneepjes van een zeer ervaren docent uit de praktijk. Ook prima geschikt om medewerkers enthousiast te maken voor het – verantwoord – inzetten van nieuw media.

De kracht van LinkedIn

LinkedIn is veel meer dan een digitale CV. Het is wereldwijd het belangrijkste platform voor zakelijk netwerken en recruitment, maar in toenemende mate ook voor het profileren van uw organisatie en medewerkers, en zelfs voor opdrachtverwerving. Meer uit LinkedIn halen? Leer hoe je dit platform écht gebruikt van een zeer ervaren docent uit de praktijk. Ook prima geschikt om uw medewerkers te helpen bij het creëren van een aansprekend digitaal visitekaartje.

Het brein, sleutel tot duurzame verandering

Op welke manier is mijn brein van invloed op gedrag, gevoel, mijn energiebalans? Hoe kan ik mijn brein inzetten om meer energie en (werk-)plezier te krijgen? Hoe kan ik belemmeringen en blokkades écht aanpakken en persoonlijke effectiviteit vergroten? Jij hebt de sleutel tot duurzame verandering in eigen hand… en hoofd!

Veerkracht!

Welke rol spelen energie en mijn brein bij het al dan niet ontstaan van stress, burn-out en dergelijke? Hoe kan ik tijdens en na stressvolle periodes of ingrijpende gebeurtenissen invloed uitoefenen op de potentieel nare gevolgen hiervan? Leer jezelf te bevrijden van de negatieve effecten van dergelijke situaties, en deze gevolgen in de toekomst te voorkomen!

Public Speaking

Voor een groep staan is voor sommige mensen eng. Het idee om een verhaal te moeten vertellen, de spotlight op je te hebben en de angst om te falen is voor veel mensen een reden om maar niet voor publiek te gaan staan. Of het nu voor een kleine groep is of voor een volle zaal, je kunt er betere in worden. Met de juiste training en inzichten in eigen presenteren kan iedereen al vrij snel uitgroeien tot een volwaardig Public Speaker. iFacilitate kan helpen met het aanbrengen en versterken van de skills hiervoor in een vier uur durende interactieve cursus.

LEGO Serious Play®

is een methode om middels spel vanuit complexe vraagstukken tot een helder antwoord te komen. Door gebruik te maken van Lego®  worden mensen tijdens een workshop uitgedaagd om vanuit een metafoor tot een verhaal te komen. Het delen van deze persoonlijke inzichten zorgen voor een gedeelde ervaring van waaruit zogenaamde Simple Guiding Principles ontstaan. Deze principes geven een
krachtige aansturing voor teams en bedrijven. De Simple Guiding Principles zijn uniek per team en/of bedrijf en ontstaan vanuit de kern of DNA van betrokken personen.

Van wens naar werkelijkheid

Alles wat je aandacht geeft groeit. Dat is één van de grondslagen van de Wet van de Aantrekkingskracht. Het lukt ons niet altijd om onze wensen en verlangens -zakelijk én privé- te realiseren. Door beperkende overtuigingen, angst of gebrek aan daadkracht leven we niet het leven dat we zouden willen leven. Tijdens deze training leer je de Wet van de Aantrekkingskracht en de Creatiespiraal van Marinus Knoope kennen en toe te passen in je dagelijks leven. Het resultaat is dat je met meer bewustzijn, met minder moeite en meer plezier datgene creëert wat voor jou waardevol is.

Het effectieve verkoopgesprek

Vind je een klantgesprek voeren soms lastig? Wil de klant onderhandelen over voorwaarden zoals de prijs? In deze praktische training leer je met gemak effectieve verkoopgesprekken voeren met je klant. Maak een goede eerste indruk, onderhandel slim en krijg de klantbehoefte helder. Genereer meer business.

Klantgericht communiceren (medewerkers helpdesks)

Inzichten, handvatten en technieken krijgen om (interne) klantgesprekken zo effectief en efficiënt mogelijk te kunnen voeren. Waarbij de ander voldoende betrokkenheid ervaart en vertrouwen heeft in de uitkomst. Thema’s: regie behouden, grenzen bewaken, omgaan met lastig gedrag, feedback geven.

En nog veel meer

De Trainers van De Training Company zijn ervaren professionals die altijd eerst samen overleggen welke combi van trainingen op dit moment het beste past.