Communiceren met lef

duidelijk zijn – grenzen aangeven – krachtig overkomen – jezelf zijn – zeggen wat je denkt – humor inzetten

Ken je dat? Trekken aan een dood paard, klaag- en wangedrag, passiviteit van een groep. Of jezelf. Komt vaak voor in organisaties die werken met veel dienstverlenend klantencontact. We maken het allemaal wel eens mee, maar als het langer duurt werkt het contraproductief voor bedrijf en medewerkers. Voor jou als leidinggevende, dienstverlener of hulpverlener of individuele consultant, arts, advocaat, e.d.

De boel moet worden opgeschud. Dat doen we in deze training door het inzetten van provocatieve gesprekstechnieken. Je wordt losser, assertiever en authentieker! Uitdagende humor en empathie zijn belangrijke ingrediënten van de workshop.

  • Veel praktische oefeningen
  • Patronen leren herkennen
  • Snel en direct reageren op wat een ander zegt en doet
  • Experimenteren met nieuw gedrag
  • Trainen van de buikspieren